Arbetsjakten!

Jadu, vart ska jag börja? Det känns som att folk ringer mig från alla olika ställen just nu. Har fått ett jobb i Kvillinge, vet dock fortfarande inte om jag ska ta det. Skickade iväg ett mail till ett annat ställe i Haga idag, fick direkt svar att de var väldigt intresserade och skulle höra av sig. Just precis ringde ett tredje ställe upp mig, de ligger vid vrinnevi och var intresserade :P Dit ska jag på arbetsintervju på fredag så vi får se hur det går :P Sen har jag utöver det också en annan intervju den 26e.. Jag hoppas bara att något av dessa olika jobben är ett ställe där jag kommer att trivas på lika mycket som jag trivs på mitt jobb uppe i Piteå.
Hur som helst så känns det ändå väldigt bra, det börjar röra sig nu och för att jag ska kunna flytta så måste jag få mig ett jobb och flytta vill jag göra helst i förrgår. På fredag blir det då alltså arbetsintervju, lägenhetstitt x2, fest med Vickan och Mr Levander.
Nu ska jag kolla klart på bröderna lejonhjärta, sen ta en powernap (somnade vid 12 igår på kvällen och vaknade idag före faaan) eftersom jag är så trött idag. Sen blir det dusch, plugg och matlagning. Måste springa iväg och handla lite också men det är så kallt, brr -1 ute :(






Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jo bara -26 här typ

2009-02-17 @ 15:58:14
Postat av: Erran

heter karl`n levander i efternamn?

2009-02-18 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0