Våren är äntligen här!

Fy satan, våren är verkligen här på riktigt nu! Det är så underbart väder att jag inte vet vart jag ska ta vägen, inte heller har jag någon som jag kan avnjuta denna underbara dag med heller då jag är den enda som är ledig! :(
Vickan var iaf hem några timmar, hon var ledig men har nu börjat om och jobba. Jag skulle posta iväg min adressändring så jag tog på mig en klänning och ett par leggings + ballerinaskorna och gick med henne in till stan och sen tillbaka. Så underbart fint väder, fanns inte ens en tendens till kyla även om jag var sommarklädd! Ikväll vill jag verkligen sitta på en uteservering, synd bara att Vickster jobbar till 21. Kanske ska ta och ringa Slempa och höra vad hon ska göra ikväll!

  

Ja, solen var liiiite irriterande då jag skulle ta kort! :D
Men vem bryr sig, det är snart sommar och jag behöver bara ha kvar mina zigenargrannar en månad till, lycka!!






Kommentarer
Postat av: Berecca

ja men vafan jag börjar ju gilla lilla finspång nu juh :P det är som lugnt och fint här ju :P haha!

2009-04-02 @ 20:23:45
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0