Vackra vårväder.

Efter en dags uppehåll så är våren tillbaka igen. Har öppet balkongdörren och köksfönstrena så att jag vädrar i hela lägenheten, så underbart skönt! Har varit ute och gått i drygt en timme, måste passa på att vara ute i solen då man är ledig. Imorgon måste jag städa i lägenheten på förmiddagen för jag jobbar kväll imorgon och på onsdag kl 8 så kommer dom och ska kolla min lägenhet. Håll tummarna, vill verkligen inte att de ska säga att jag blir betalningsskyldig för något!
Tänkte inte skriva så mycket utan jag ska bjuda på en bild som jag tog med mobilen idag då jag var ute och vandrade, måste ju bevisa för mina pitebor att det faktiskt är vår här, jag varken överdriver eller ljuger ;)



Avundsjuka? ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

fuskisar,, fördelen med att bo där är väl vädret.....

2009-04-06 @ 14:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0