Städ och jobbdag!

Vilken underbart rolig dag jag haft idag, eller inte. Då jag vaknade så började jag genast städa. De ska komma och besikta lägenheten imorgon vid 8 så planen var att bara skura och dammtorka men när jag väl börjar så brukar de barka och jag tar allt annat också. Började att typ flyttstäda så att det blir mindre att göra senare då vi ska göra det. Tog ugnen, alla skåp samt luckorna, rensade och kastade saker osv. Väldigt roligt, höll på med det till ungefär 15:30 och efter det tog jag mig en promenad iväg till jobbet. Hann prata i
Väl på jobbet var allt som vanligt, roligt som fasen och skönt att komma bort och sluta tänka på allt som vanligtvis snurrar i mitt huvud. Fick tårta också så man ska inte klaga ;)
Nu ska jag snart gå och lägga mig, de kommer som sagt och besiktar lägenheten imorgon, vet inte exakt när men någon gång mellan 8-10 så även om jag är ledig så måste jag upp relativt tidigt.
Hoppas allt är bra med er, här i norpan är det priiima.






Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Fan,jag började kallsvettas bara av att läsa din text,hatar att städa! Men,vad är det för grejer som vanligtvis snurrar i ditt huvud? Ha det bra,kram.

2009-04-08 @ 14:09:00
URL: http://thepirateway.blogg.se/
Postat av: Berecca

de låter kanooon! nu på måndag är det ju dock röd dag så då ska han inte in och då kan jag inte använda "gratis"-busskortet :( jobbar du måndagen efter? haha värsta längsiktsplanering :P vuxenpoäng

2009-04-08 @ 18:03:02
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0