Sol, glass och bira!

Idag vaknade jag och Vickan relativt sent, vid 13 steg vi upp och gjorde oss klara för att ta en promenad in till stan. Tanken var att vi skulle ta en lunch och en öl på någon uteservering men eftersom vi kom in så sent så var det fullt överallt. Så vi köpte med oss hårfärg och lite annat med oss hem. Gick förbi handlarn också påvägen hem där vi köpte oss varsin glass och lite annat så vi kunde laga middag. Då vi kom hem så tog vi med oss glass och öl och gick ut och satt oss på gräset och solade lite.
När vi gick in kom mannen förbi så att jag fick kramas lite, han skulle iväg till Karlstad och festa så han stannade inte så värst länge. Nu har vi färgat håret, Vickan fick en mörkröd färg och min skulle bli väldigt ljus, nästan vit. Dock så blev min väldigt gul så nu sitter jag med mitt färgbalsam i håret så att det ska lägga sig och bli bra :)
Ska lägga upp lite bilder som jag tog idag då vi satt ute och sen ska jag kolla vidare på kill bill. Imorgon blir det nog fest på allvar! :)

 
 

Vickan gör reklam för både glass, öl och cigg. Behöver ni en reklampelare så ställer hon upp!
Är gräset lika grönt i  Pite? ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0