Sjukstuga i Hageby!

Underbart, igår då jag kom hem från jobbet kände jag att jag hade ont i kroppen. Antog att det inte var något speciellt utan att jag bara var trött och sliten efter jobbet. När jag la mig började jag dock svettas med än en klimakterie-kärring och feber var bara att acceptera. Fick sjukanmäla mig idag för febern sitter i och jag har fått den värsta förkylningen på väldigt länge. Känns sådär lägligt, jag har inte tid att va sjuk nu då vi ska flytta!!
Har iaf försökt få något gjort idag även om jag spenderat mesta delen av dagen i sängen, iaf frostat av och torkat ur frysen och det är ju alltid något, eller hur! :)
Nu ska jag återvända till sängen, Vickan slutar vid 21 och jag har tråkigt. Är i behov av sällskap så jag tror att mannen ska få komma hit och roa mig lite!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0