Satans kuksug.

Vissa dagar är man smartare än andra. Idag är en sån dag då mitt iq måste ligga på ungefär 2. Har jobbat idag vilket alltid är roligt, så sjuka arbetskamrater trodde jag inte att man kunde ha men skenet bedrar och jag blir lika glad varje gång jag träffar dom. Tog en prommis hem efter jobbet och startade 2 tvättmaskiner. Nu ska jag göra våfflor för jag fick en sån craving efter det så jag har nu blandat smeten som nu står i kylen för att tjocka till sig! Iaf så vet alla att det är smält smör i våffelsmet, smör smälter man på spisen på en platta som man slår på för att den ska bli varm. Alla vet också att plattorna är varma en rätt bra stund efter att man tagit bort kastrullen. Detta är dock något som jag glömde bort idag :P För ungefär 10 minuter sen tog jag bort kastrullen från plattan, drygt 2 minuter senare la jag på handen för att känna om plattjäveln var varm och det var den, fy satan min hud fastade på plattan så jag fick slita loss det :O!!!!
Nu har jag iaf smörjt med hydrokortison så det känns bra, men vilket jävla stolpskott jag är!
Ledig imorgon, schööönt som mannen hade sagt ;D




GRATTIS BÄSTA MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni sommar värme era fubbosar? Här är d ju vinter än:(

2009-04-05 @ 23:18:23
Postat av: Berecca

duktigt mäjlin! :P stackanrn blåser på handen



Puss puss

2009-04-06 @ 11:12:13
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0