Pitää här kommer jag!

Nu har jag bokat en resa upp till Piteå, blir en vecka uppe i norrland innan jag måste återvända till verkligheten, jobbet och livet här i Norpan! 2-9 juni kommer jag upp, så är det någon som är ledig där den 2:a juni och vill ta en roadtrip förbi Kallax så är det bara att ni säger till ;)
Annars händer det inte så mycket, ledig idag vilket är väldigt skönt. Vi ska ta oss ut i det fina vädret. Kanske gå förbi ektorp och kolla upp var det egentligen är vi ska flytta :D Emelie kommer hem idag också, vet dock inte när men tänkte ringa henne lite senare så kanske vi kan komma förbi och hämta flyttlådorna eller kanske hooka upp någonstans och dricka en öl! :D
Imorgon ska de komma och fixa det som inte var okej i lägenheten dvs brandvarnaren som inte fungerar och handtaget på toalettdörren. De kommer efter 13 så vi får oss en sovmorgon imorgon, sen jobbar jag mellan 15-21:15, skönt att pengarna börjar droppa in. Har slutat studera också så är det någon som är i behov av studentlitteratur så är det bara att höra av sig, jag har det mesta att erbjuda! :D
Nästa helg är det också tatueringsmässa här i norrköping, jag vill ju så gärna göra en till tatuering :P



Är det inte vackert i Piteå? :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Brorsan ska på tattoo mässan,du kanske ser han i vilmlet?

Det fixar sig säkert med hämt på kallax:)

2009-04-15 @ 16:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0