På bättringsvägen!

igår var jag som sagt inte världens mest pigga människa, jag hällde i mig febernedsättande och smärtstillande som en tok och mannen kom hit med de starkaste halstabletterna han kunde hitta. De blev som en drog för mig igår samtidigt som jag missbrukade 2 sorters nässpray. De är tur att mannen inte är rädd för mina baciller för han kom och höll mig sällskap igår och idag då vickan åkte på jobbet så gick han hem så att jag fick fortsätta sova.
Idag känner jag mig feberfri vilket är jäkligt skönt, nästäppan och ont i halsen har jag fortfarande men jag känner mig inte längre sådär orkeslös som jag gjorde igår. Idag blir det alltså att ta tag i lägenheten igen och fortsätta packa ner det vi kan och inte är i behov av. Ska gå till HC nu och handla lite saker som kan vara bra att ha inför flytten, synd att inte clas ohlsons finns där, hade behövt dit men är inte tillräckligt pigg för att åka in till stan :(
Nåväl, 2 dagar kvar!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0