Onsdag är städdag!

Idag fick jag sovmorgon, Vickan kom hem vid 12 och väckte mig. Det var underbart väder ute så hon öppnade upp och drog upp persiennerna, då insåg jag att det var dammigt i min lägenhet. Med andra ord så blev det en städdag idag och nu är klara. Har tom putsat fönstrena så nu ser vi ut genom dom också! :)
Annars händer det inte så mycket idag, vi ska väl käka middag och sen gå ut på en promenad, kanske gå förbi ektorp och kolla vilket hus det är vi ska flytta in i eftersom att vi inte riktigt vet det än :P
Måste säga det igen, fyfan så jävla skönt att det börjar ordna sig med allt nu, låg i natt och hade ångest för att flytta. Jag överdriver lätt och fick för mig att jag inte skulle få ner sakerna från väggarna, bilen vi hyrt skulle få punka och sen brinna upp. Sakerna som ska flyttas skulle också gå sönder osv. Men det kommer säkert gå bra i slutändan, vi kommer dock leva i en tom lägenhet i ungefär 1½ vecka innan Vickans saker kommer ner, mitt sovrum kommer dock va fint och det är ju huvudsaken ;)
Nu orkar jag inte blogga mer, ha de fint mina läsare!

Måste bara säga att det är så jävla skönt med vårväder nu, äntligen börjar uteserveringarna komma och en öl i solen med det! Solbrillorna kommer nu åka på så fort jag går ut, underbart.
Vill bara tillägga att jag får tillbaka typ 8500 på skatten, inte illa ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde emilia och du skrev till varann på msn...ha ha.. Kul att du får igen på skatten det kan väl komma till användning om du ska investera i nåt nytt till den nya läggan:)

2009-04-01 @ 23:41:12
Postat av: Jackeline Perez

8500 kr är inte dålig =) haha

grattis! puss

2009-04-02 @ 00:17:34
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Berecca

jamen de är klart, vi är ju sötast i världen :P var du ledig i veckan? alltså idag och imorgon? måsta in till norpan snart :) kram kram

2009-04-02 @ 11:16:33
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0