Nu händer det grejjer!

I fredags var vi ut och jag blev full som satans (dock inte fullare än farsan som skulle cykla hem från svensbyn i blöta badshorts, barfota samt vinterjacka men som tyvärr inte tog sig så långt förrän vägen attackerade honom och slog hans ansikte blått :O), vaknade dagen efter med mannen. Länge sen jag mådde så dåligt som jag gjorde igår och därför blev också kvällens planer på fest inställda. Vi var dock förbi Emelie imorgon iaf och köpte med oss lite kinamat som vi åt hos henne, de skulle ut så vi åkte hem relativt tidigt och tog det lugnt. Jag somnade snabbt och vaknade utvilad och pigg idag!
Vi har varit och handlat in saker som ska underlätta städningen på fredag. Vi köpte också massa svarta sopsäckar och jenny och jonatan kom med 3 av mina flyttlådor, vettefan hur jag ska klara mig på de. Lånade ut 5 till Emelie men hon hade inte packat ut 2 av dom än.
Nu har vi iaf börjat packa ner lägenheten och de ska vi också fortsätta med, kl 19 blir det att tvätta lite också! Nu händer det saker och det känns jävligt bra, 5 dagar kvar i hageby! :)





Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Tänk att man kan vara så sugen att lämna fina Hageby,jävligt konstigt! Men,det finns mer konstiga saker än så,.surströmming! Alltså,jag var närheten av en öppnad burk,.fi fan,tappade andan,hur kan man äta skiten utan att spy? Apropå din farsa,blev vägen polisanmäld för misshandel? Ha det bra.

2009-04-26 @ 22:34:30
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0