I'm to old for this!

Den här helgen har varit väldigt lugn, i fredags skulle vi festa men när vi var på HC så insåg vi att systemet var stängt. Vi såg därför tv hela kvällen och sen när Vickan gick och la sig så kom mannne förbi. Vi var vaken hela natten, där vid 7 började vi bli riktigt trötta så vi la oss för att sova. Vad händer då? Jodå, jobbet ringer och vill att jag ska komma och jobba. Det var bara att stiga och masa sig iväg. Jobbade till 13 och efter de åkte jag hem och väckte mannen, han var kvar till runt 16 och efter de gick jag och la mig. Sov till runt 20 för då ringde han och väckte mig, var övertygad om att jag skulle ligga vaken hela natten och stirra i taket. Var dock så jävla trött så då Vickan slog igång en film så somnade jag igen, har sovit till nu. Känner mig helt misshandlad, ont överallt i kroppen, trött är jag också men ska snart iväg och jobba kväll så nu får jag inte sova mer.
Vi hade tänkt tvätta ikväll men jag jobbar till 20 och Vickan till 21 så det gick inte, typiskt att jag varje söndag ska jobba kväll. Finns nästan inga tvättider här på Bäckis heller så vi kommer snart inte ha några kläder :(
Nu måste jag försöka laga någon sorts mat (vi är zigenare och har inget hemma) så att vi orkar jobba ikväll.
Blir att gå till jobbet idag, galet fint väder fortfarande! Sommar, sommar, sommar lalalaa



Vad tror ni blir årets sommarplåga?





Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Årets sommarplåga? Eh, mygg fra Piteå? Nä,även mygg därifrån är fina att inte tala om tjejer! Sommarlåtar är alltid lika ruskiga saker,drabbas man av sån´t när man är bakis,.jösses! Ha det.Kram.

2009-04-13 @ 14:20:09
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0