I nick ihjäääl dä!

Efter att ha legat till ungefär 5 imorse och funderat över gult kakel så somnade jag, vaknade vid 7 av att Vickan skulle upp och iväg till jobbet. Som vanligt så levde hon om som satans och jag vaknade och låg vaken till då hon åkte. I vanliga fall brukar jag lyckas somna om efter detta men då hon åkte började det återigen snurra i skallen om det gula kaklet!
Åkte iaf in till stan och köpte en hel del saker till badrummet och toaletten som förhoppningsvis kommer göra den riktigt fin, är bara färgen kvar att köpa så att jag kan måla över de där fruktansvärda ljusblåa väggarna!
Känns bättre inför flytten idag än vad det gjorde igår, på något sätt kommer det bli bra! hoppas bara att några affärer har öppet på ingelsta imorgon för vi hade tänkt åka förbi dit och köpa möbler och sånt till balkongen så att vi får piffa till den. Dock så är säkert allt stängt, det är som vanligt då det kommer till mig, alltid är det något som ska skita sig!
Nu håller jag iaf på att städa och packa och plocka ner det sista i lägenheten.
Ska fortsätta med det, ha en fin valbåååårsch! Tjo!
Btw, jag nickade just i fläkten ovanför spisen, kommer nog få en fin bula och blåmärke där. På jobbet tror dom redan att jag lever i ett destruktivt förhållande med tanke på alla mina blåmärken som dom sett. Undra vad dom kommer tro efter det här?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0