I am ready, I am fine.

Nu är vi nere på en vecka. 7 dagar kvar i hageby sen ska jag fan aldrig mer åka hit! :D Har dock inte fått tag i flyttlådorna än men hoppas på att jag får dom imorgon! På tal om fiskmåsar så ska vi åka ut till Jenny och Jonatan imorgon och käka surströmming, det är iaf planerna och jag hoppas att dom blir av. Känns som att man vill passa på och träffa dom så mycket som möjligt nu innan dom flyttar upp till Piteå i slutet på maj!
Jag är ledig i helgen och det är så jävla skönt, var länge sen jag var ledig nu så i helgen då Vickan också är ledig blir det att hälla i sig lite alkohol. Vet inte om vi ska på tatueringsmässan eller vad planerna är men något ska vi nog alltid hitta på! Fick min första lön idag också, fan va fint! Fick mycket mer pengar att röra mig med än vad jag hade förväntat mig och det känns sjukt bra nu innan flytten då det kommer att gå mycket pengar! :D
Vickster är och jobbar nu till 16, bra att hon får lite timmar också. Hon har inte jobbat så mycket den här månaden, då hon jobbat har det mest handlat om 2-3 timmar och det ger ju inga pengar. Jag har däremot jobbat så mycket att jag nästan kommer att få en heltidslön nästa månad + att jag jobbade påsken vilket är storhelg som gör att jag tjänar rätt mycket extra på de ;D
Nu ska jag ta och göra mig färdig, då vickan kommer hem ska vi nog gå och handla. Det behövs, senaste två veckorna har vi levt på makaroner och falukorv, lite less nu kan jag lova ;)






Kommentarer
Postat av: Miccis

Guten abend! 1a eller 2a veckan i juli ska jag husera en vecka hos dej, säg till vilken som passar bäst för dej för att jag ska komma och parasitera :)

2009-04-24 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0