Gult är fult!

Nu har vi varit iväg och hämtat nycklarna och sett lägenheten. Vet inte vart jag ska börja, hageby känns iaf inte längre så tokigt och flytten är inte lika efterlängtad längre. Fördelen med lägenheten var iaf att balkongen var riktigt stor och har sol på sig från morgon till eftermiddag, blir att sitta där och sola så fort man är ledig, kanske får man sig en bränna den här sommaren iaf :)
Nackdelarna var iaf att det var helkaklat badrum och färgen på kaklet var ljusgult, hur fan ska man få fint i de badrummet? toaletten var skitliten, även där var de lite gult kakel, tillsammans med målade väggar som var i nyansen babyblå. Jag ska måla om där så fort vi flyttar in men ändå, gult!!! Hur fan kan man välja ett gult kakel?!! Tapterna i köket, vardagsrummet och Vickans rum var okej. Tapeterna i mitt sovrum var mörkblå + att det inte fanns några lister på golvet, väldigt fint. Där ska det tapetseras om, mamma och pappa har lovat att göra det då dom kommer och hälsar på så det är ju skönt iaf. Storleken på mitt sovrum var också väldigt, väldigt litet. Jag fick de mindre eftersom jag har en dörr som går ut till balkongen. Har ingen aning om hur fan jag ska möblera för att få en mysfaktor men det ordnar sig säkert med tiden.
Nåja, det är ingen idé att deppa ihop, på något jävla sätt ska vi få det fint!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0