Falsettsång på bäckgatan!

Måste kaske blogga lite men har inte så mycket att berätta. Igår hände det inte så mycket, tråkigt väder men mannen kom förbi vilket alltid är trevligt :P
Idag har Vickan varit och jobbat och jag har bara myst på hela dagen, bakade en sommarkaka så att vickan fick då hon kom hem efter en lång dag på arbetet ;) Måste ju ta hand om min fru då hon är iväg och tjänar pengar till hushållet! Jag är ledig ända till på måndag, hade velat jobba mer under påsk men det är ingen som tagit semester. Vickan jobbar i morgon men är ledig i helgen, kan nog bli så att vi går ut. Vet någon vad som sker på Black Horn i helgen? :)
Nu ska jag fortsätta att kolla på scrubs och sen sova.
Måste bara berätta att de kom in en äcklig nattfjäril här ikväll, tror dom att den flygit ut nu för vi har släckt ner överallt och då bör väl fjärilen komma till tvn eller datorn? Jag och Vickan är dock lika rädda för småkryp så mina grannar har fått höra på många skrik i falsett nu ikväll :/



Amen to that!





Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha vad kul:) nattfjärilar...............

2009-04-10 @ 11:21:50
Postat av: Jack Sparrow

Eh,jag vill inte vara oartig på nå´t vis,men,eh,du har både fru och man,vad jag vet så är bigami förbjudet i Sverige,.eller är det? Ha det.kram.

2009-04-10 @ 16:03:48
URL: http://thepirateway.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Va fan, inte är det så svårt att förstå skånska :)

2009-04-10 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0