Date med Rebster!

Igår hände det inte så mycket, var iväg och jobbade till 16 och efter de kom mannen hit. Vickan kom hem efter 21 någon gång och då åkte också mannen. La mig relativt tidigt för jag var så jävla trött. Nu ska jag snart in till stan och träffa Rebecca, hon vill ha lite smakprov då hon ska köpa kläder, tänkte och ta mig en lunch på paus och en kaffe någonstans innan jag börjar jobba kl 15.
Har inte tid att skriva så mycket mer, måste ta mig en promenad in till stan nu. Ha de gött!



För ett år sedan bodde den här sötstjärten hos mig och en kväll bestämde vi oss för att ha bacardi-krig på krogen. Bra drag av mig som hade vitt linne på mig, inte ;D





Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Bacardi krig? Va fan,nu kommer du drabbas av en uteslutning ur piratpartiet,dricker man den sliskiga bögsaften istället för CM är man icke värdig piratbrud! Fy skäms! Kram.

2009-04-21 @ 14:37:50
URL: http://thepirateway.blogg.se/
Postat av: Berecca

men man ser ju dock ganska tydligt vem som vann :P

puss ;)

2009-04-23 @ 09:46:12
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0