Älskade Hageby!

Efter att jag skrivit igår kom mannen hit och hälsade på. Vickan kom hem vid halv 10 igår efter att hon hade tagit sig en promenad hem till fina hageby. Måste än en gång säga att det ska bli så jävla skönt att flytta härifrån, igår blev en man dödad av 2 personer här i Hageby, det är inte alls långt ifrån där jag bor. Obehagligt minst sagt, de vet fortfarande inte ens vilka personerna är förutom att det är en kvinna och en man som gjort det. Fyfan, tänk om man går ut och möter dom på gatan, kanske blir man själv ihjälhuggen?!
Idag har de inte hänt så mycket, låg kvar länge och mös i sängen medan Vickan var iväg och fixade lite grejer, hon kom hem med glada nyheter så det kändes bra. Efter det lagade vi en påskmiddag, eftersom både jag och Vickan kommer va här i norp över påsken så tyckte vi att vi också förtjänade lite sån mat!
Nu ska jag klä på mig, har bara klänning på mig och nu mot kvällen så blir det lite små kyligt, får se om vi går ut på en promenad senare ikväll. Blir iaf lugnt för jag jobbar hela helgen! Hej så länge.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0