9 dagar kvar!

Igår jobbade jag till 14:15, efter de åkte jag hem och tvättade. Kändes som att de behövdes eftersom jag och Vickan båda jobbat de senaste gångerna vi tänkt tvätta. Efter de la jag mig och sov en timme, har sovit dåligt som fan senaste tiden. Vet inte om det beror på att jag är satans stressad över allt med flytten, om 9 dagar flyttar vi och vi har inte ens fått tag i flyttkartongerna som Emelie lånat än. Förhoppningsvis får vi dom på lördag och då blir det att börja med det med tanke på att jag jobbar måndag och tisdag till veckan. Börjar dock 15 på måndag Rebecca så vi ska nog hinna ses ändå hoppas jag :)
Mannen kom igår, vi kollade på film och sen sopranos, jag somnade dock ifrån det så han fick mest se själv :P
Idag är jag ledig så vi har spenderat typ hela dagen i sängen, behövde verkligen en sån dag kände jag! Nu ska jag kolla på simpsons och sen ska jag se om det finns något som vi kan tillaga till middag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0