Vill ni att jag kommer hem?

Det här är en fråga till alla mina sluttyhoes i Piteå, sitter och funderar om jag ska ta en snabb visit hem och kolla så att allt är under kontroll. Dock så krockar det med min andra tatueringstid men eftersom jag ska tatuera mig på torsdag så ska jag höra med henne då om jag kan skjuta på tiden i några timmar. Är jag välkommen hem eller tycker ni att jag ska stanna kvar här och ruttna till jul? ;D Igår blev det lugnt iaf, la mig tidigt med vaknade vid 1 då min telefon ringde, tydligen var det någon som var sugen så jag fick inte sova mer efter det. Sitter nu hos Emelie, hon ligger och pluggar och jag har precis käkat. Har mkt att göra idag, det ska tvättas (har ni märkt att söndagar är min obligatoriska tvättdag?), handlas, städas, renbäddas och plugga en jävla massa ska jag göra.




Idag känns det som att allt är möjligt! Tagglåten nr 1!





Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag vill så gärna att du kommer hem gumman ;)

2008-09-28 @ 15:55:03
Postat av: Tant Mama!!

Kooooom heeeeem, vi börjar om igen, vi glömmer aaaallt, här ute e det sååå kaaallt....hi hi :P

2008-09-29 @ 17:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0