Varför jag älskar Emelie.

Väldigt få förstår nog varför och hur bra vänner jag och Emelie egentligen är. Vi är inte alls lika som personer, Emelie är den smarta av oss som klarar av hur mycket ansvar som helst, hon är en riktigt superkvinna. Hon har ett tålamod som heter duga, hur många motgångar det än blir så fortsätter hon och tillslut lyckas hon med fan allt hon gör. Jag är tjejen som hatar för mycket ansvar och saker att göra. Jag har absolut inget tålamod och väldigt lite kan förarga mig väldigt snabbt, jag tror att sakerna som skiljer oss åt som personer också gör att vi går ihop så bra. Direkt vi träffades på gymnasiet så klickade vi och även om inte jag var där så mycket så var och Emelie och jag ändå oskiljaktiga. Hon kompleterar mig bra och gör mig till en bättre människa, det finns ingen som kan lugna ner mig som henne men det finns nog ingen (förutom sugar mama) som kan få mig så galen som Emelie kan heller. Vad vi än gör så har vi roligt, vi kan gå ut och festa och va galna och jag har skitroligt men jag kan samtidigt ligga hemma i soffan med henne och ändå ha lika roligt. Jag undrar vad jag skulle göra utan Emelie, förmodligen så skulle jag gå under. Vi har sjukt lik humor också och därför skrattar vi som aldrig förr då vi umgås eller bara pratar i telefon. Tom hennes sms kan få mig att ligga dubbelvikt i flera minuter. Ska ge några exempel på varför jag gillar Emelie och hennes humor, i love you honey!

"Lördagen blev lugn, jag och Malin var så jävla tärda att vi knappt tog oss ur sängen! Låg och pillade på varandra och såg på tv/film hela dagen! Mysigt! Fick ett och annat roligt sms också under kvällen av våra nyfunna (och hysteriskt roliga) vänner! "Kåt eller?" Jag hade svaret: "Vern, I want your sperm!" ;D"

"Igår tvättade jag och Malin, vi var så duktiga. Hon hade massor av konstiga, vita fläckar på 3-4 av sina lakan. Konstigt tycker jag, hon måste ha druckit mjölk i sängen."

"Sen har jag och Malin ätit älgstek som vi lagade igår hos mig. Svingott (älggott?) var det! Haha, om man skulle äta örn skulle man säga örngott!"


Jag tror också att hon blev nöjd över min present till henne, som jag berättade tidigare så kunde jag inte hålla mig från att berätta om det för Emelie, var inte direkt svårövertalad heller tydligen då Emelie skriver såhär om det

"Emelie: Men berätta då, jag är så nyfiken!

Malin: Nä, du får vänta några dagar!

Emelie: Okej då.

Malin: Eller vill du veta?! *ivrig röst*

Emelie: Ja, det vill jag! *också ivrig*

Malin: JAG HAR BOKAT BILJETTER TILL SONATA ARCTICA!!!!!!!!


 

Vilken tjej alltså! Hon har alltså köpt 2 biljetter till en konsert med Sonata Arctica som är världens bästa jävla band! Vi ska se dem den 31 oktober i Huskvarna! Spritter i hela kroppen när jag tänker på det! Fan Malin vilken present, hur ska jag nånsin kunna toppa det? Älskar dig!"


Älskade, älskade Emelie. Fanns det en man som dig så hade jag gift mig med honom på 2 sekunder! Förutsatt att han var välhängd såklart! Ser fram emot fler äventyr med dig honey, vi kommer att uppleva mycket galet! Jag hoppas att alla här i världen får uppleva en sån vänskap som du och jag har. HIGH FIVE!



och ja, du är ganska gullig! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0