Slemelie gästbloggar!

Hej allesammans! Det är jag som är världens bästa Slemelie och ska nu gästblogga lite hos Mall-Shit! Känner helt enormt höga krav på mig just nu eftersom Malin lovordat mina bloggkunskaper. Nu måste jag helt enkelt skriva ett inlägg som svarar upp mot dessa förväntningar. Nåja, det ska jag nog fixa bara Malin håller käften en stund och låter mig blogga ifred! Hon sitter i soffan här bredvid mig och läser i 1001 kuksvansar. Hon läser högt recept efter recept och skrattar som en tok när hon hittar en drink som har ett roligt namn. För att ge några exempel: Pussyfoot, The babysitter & Chillywilly. Hysteriskt roligt tydligen! :D Vi ska nämligen göra lite roliga drinkar till nästa vecka då vi ska iväg och festa hos vår lilla kurd Seiran! :)

Som ni förmodligen läst i Malins blogg så funderar hon på att börja plugga på Universitetet. Jag frågade henne härom dagen om det fanns något här på Campus Norrköping som hon skulle kunna tänka sig att plugga till. Om jag ska vara ärlig så trodde jag att svaret skulle bli något liknanade detta: "Nej för helvete, aldrig att jag ska sätta mig i skolbänken igen i flera år, dessutom är jag för dum för det." Istället svarar hon: "Jag har funderat lite på det och jag skulle faktsikt kunna tänka mig att plugga till sjuksköterska." Jag blev ju eld och lågor, givetvis ska Malin börja plugga på Universitet! Jag tror att problemet med Malin är att har för dåligt självförtroende när det kommer till hennes egen kapacitet. Hon har fått för sig att hon inte skulle klara av att plugga på Universitet för att hon är för dum! Det är så sjukt befängt! Älskade Malin, lyssna på mig nu. Du är smart, snygg, social och har världens bästa humor (slående lik min egen såklart!)! Universitetet och dess studenter kommer att älska dig och du kommer att klara av det! Jag lovar dig det och jag tror på dig i allt du tar dig för. Kom ihåg det min vän <3

Nu ska jag locka hit Malin till sängen med mina enorma meloner till tuttar och så ska vi kolla på lite lägenheter i stan. Kanske blir vi sambos i en fin 3a inne i stan och kan gå hand i hand tillsammans till Campus. Vilken dröm!

Pitepuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0