Now is the time to face your lies.

Börjar bli lite smått ledsen nu, ingen som har skrivit någon kommentar till mig på en evighet :( Har kommit ut ur duschen nu och ska klä på mig och göra mig fuckable sen bär det av till linköping igen :) Är trött som fan idag, låt och kollade på såna spökprogram till typ halv 3 i natt så det gick segt att stiga upp Har faktiskt inget fascinerande att berätta, livet rullar på som vanligt! Dock ska jag gå och boka en tatuering idag om dom kan tänka sig att rita upp den, Tror jag ska gå förbi HoP först, var och kollade i deras fönster på fyllan i lördags och de jag såg, de gillade jag :) Man måste ju pröva på något nytt också, Martin på Lucky 7 har redan fått plåga mig förr ;D Iofs så gillade jag Martin, alla grabbar på Lucky 7 är grymt trevliga så kanske ändå? Njaa, det märks ska förbi båda ställena iaf för jag måste köpa en tunnel till min andra töjning också och de gör jag på L7 :) Nu är de brådis, har massor att göra och halv 10 åker vi! Tjyz!!
Btw, är de någon mer än mig som älskar låtarna då både winnerbäck och lisa ekdahl sjunger? Jag vet att Lasse är kung men har svårt för Lisa, gillar bara några av hennes låtar, dock kompletterar de varandras röster så sjukt bra, håller du med? :D





Kommentarer
Postat av: Sugar mama!!

Ditt liv e ungefär lika intressant som mitt, pöss!!

2008-09-01 @ 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0