Ursäkta min dåliga uppdatering!

Jag ha faktiskt inte haft tid att blogga idag, eller tid har jag nog haft men jag har inte haft ork eller lust till det! Har inget spännande att berätta, har varit ute och gått med Jenny, hon skulle till Ok och skicka iväg en kamera så jag hängde med dit, sen var vi förbi HC och köpte mjölk, sedan gick vi till mig och drack kaffe och kollade på Idol! Emelie joinade också men båda gick hem efter idol, Emelie har mycket att studera just nu och jag tycker lite synd om henne. Kollar på vem kan slå Filip och Fredrik, jag är fortfarande lite förälskad i Filip, jag tycker att han är söt ^^. Pratat med mamma idag, en tjej i svensbyn har tydligen tagit bort sig, tragiskt och tråkigt då hon bara var 17 år, tydligen brukar hennes lillebror leka med min brorson. Har svårt att förstå hur man kan må så dåligt att man tar det steget, hemskt är det :(
Mickapicka, jag vill festa med dig också och du kommer va i mina tankar och allt jag dricker det dricker jag för dig ;) Ska dricka Kapten och Cola på krogen och tänka på dig raring <3 Läste på aftonbladet något om jordens undergång, vad alla blir upprörda över detta. Tror ju knappast att forskarna skulle göra något om dom inte visste att det var säkert? Men vem vet, var/är det meningen att jorden ska gå under så är det väl meningen, ingen idé att gå och oroa sig över det :P Snart fredag, då blir det supa och sitta på alla stolar! 11 september snart, då fyller min älskade Malin år, ska nog ringa till turkiet om drygt 1½ timme för då är det nytt dygn i turkiet och givetvis måste jag gratta min lilla stjärt! Nu börjar programmet om, ha de guld :) 



Grattis hjärtat! Jag äääälskar dig ;D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0