Tror du jag måste raka mig om jag ska ligga i helgen?

Jag skulle ta en tidig kväll faktiskt, men Emelie kom hit strax efter 9 tiden, vi skulle kolla lite på vad vi skulle inhandla på bolaget, det blev en hel del och det kommer bli dyrt. Men det ska bli roligt och vi ska bli fulla! Har som vanligt skrattat som aldrig förr, Emelie är så satans sjuk i huvudet att det inte finns något stopp på henne. Det började med att hon skulle prova mitt löshår, detta hon gjorde och för jävligt såg det ut! Trodde nog att det skulle bli höjdpunken för kvällen för hon såg verkligen inte bra ut :P Dock så började hon sjuka sig som vanligt. Hon bad mig vända sig om, jag gjorde som hon sa och väntade. Plötsligt säger hon "Tror du jag måste raka mig om jag ska ligga i helgen?" var beredd på att hon skulle stå där med muttan i vädret men icke, hon har satt mitt löshår innanför trosorna och det hängde längst låren, jag brast och hamnade väldigt snabbt i fosterställning på golvet där jag fick andnöd då hon kommer och gränslar mig och juckar så att håret hamnar överallt i mitt ansikte. Jag vet inte vad det är med oss, men roa varandra kan vi, jag tror vi är för bekväma med varandra, det börjar bli lite skrämmande! Det tog inte många sekunder efter att Emelie klivit in i min lägenhet till då hon satt i bara trosor och linne i min soffa, jag hann inte ens med, när fan åkte alla kläder? Jag har även haft so you think you can dance för Emelie, jag har gjort kullerbyttor, hoppat som ett cp och väldigt graciöst rört mig över golvet!
Strax före 3 då Emelie fortfarande inte gått hem så dukade jag fram smörgås åt donnan, hon såg så utsvulten ut och antagligen var det de hon väntade på, för direkt hon svalt mackan så gick hon härifrån och lämnade mig :( Har tagit några bilder på cpbarnet som jag tänkte lägga upp! Det är tur att jag har Emelie, annars hade jag aldrig haft något att blogga om!!

  
  

Vad tror ni om inköpslistan på bolaget? Kahlua, Vaniljvodka, Bacardi Razz, Citronvodka, Galliano och Apple Sourz! Jag känner två tjejer som ska bli oförskämt fulla i helgen! Man får då inte heller glömma att vi redan har vanlig sprit, 3 liter vin och en Cointreau som ska sänkas! ;D

Sova.nu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0