They say you never forget your first kiss!

Men jag har glömt, jag har absolut ingen aning när jag kysste någon första gången. Jag var antagligen rätt ung då jag har varit snabb med det mesta, men ändå.. Jag kommer inte ens ihåg vem det är? Snälla säg att ni inte gör det heller, är jag en dålig person för att jag inte vet? Helt ärligt så kommer jag knappt ihåg första gången jag fick ligga :P Men där kommer jag iaf ihåg personen, tyvärr :D Någon fler än mig som inte heller kommer ihåg alla man fumlat runt med? Jag vet att två av mina vänner inte heller har någon aning, men någon mer? Haha vilka sluttyhoes vi är, men som jag tidigare sagt, you only live once! Nu ska jag ta bort sängkläderna från sängen och packa tvättkorgen, för nu ska jag snart tvätta!!



Kommer du ihåg din första kyss? ;D





Kommentarer
Postat av: pikablea

kommer man ens ihåg den första man knulla med, dom e ju så många :)

2008-09-08 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0