Tatuering bokad!

Har kommit hem från stan, kom jag utan påse? Nej naturligtvis hittade jag något att slösa mina pengar på. Var förbi house of pain och pratade med en tjej som tatuerar där, hon hade tid redan nästa vecka man jag bestämde mig för att ta den lite senare. 2 Oktober bokade vi första sittningen och den 29 Okt så blir den helt färdig. Jag fick beskriva ungefär vad jag ville ha dvs "Snygg brud, stora tuttar, stort hår, rockig, musik, röda detaljer och vinylskivor" Det var iaf det hon antecknade så det blir spännande att se vad hon ritar upp. Hon visade några pinuppor som hon gjort, dom var alla grymt jävla snygga faktiskt så jag är inte alls orolig över att jag inte kommer att tycka om den. Nu har jag den att se fram emot, som tur är så dröjer det inte så länge innan jag får den tatuerat på benet! Vet fan inte hur jag ska göra med klistersakerna bakom soffan, innan vi  åkte till stan funderade jag helt allvarligt på att slita ner allt, knosa ihop det och kasta det. Som tur var har Anna en lugnande effekt på mig (de har mina flesta kompisar) så jag lugnade ner mig och insåg att jag inte kan gå lös som värsta ninja kiden på ett par klistermärken, de är inte deras fel att de ser förjävligt ut. Nu är det kaos i min lägenhet igen, men jag inser att det inte är någon idé att städa då man har besök, jag får ta en ordentlig städning då Anna åker så jag får komma in i mina rutiner och få det precis som jag vill ha det :)
Nu ska jag sätta på lite kaffe för jag väntar på att Emelie ska komma förbi, hon är dock sjuk så jag hoppas att hon inte smittar ner mig! Men överlevde jag Mickas bakterier så ska jag nog klara Emelies också!



Jag vill att den här donnan ska tatuera mig, hon är grymt snygg och jag vet ingen som gör porträtt så bra som henne. Om hon skulle tatuera mig så skulle jag fan tatuera in en bild på Micka på min högra skinka, så att jag alltid hade dig med mig hjärtat ;D





Kommentarer
Postat av: Kjelle B

Gör du det så lovar jag att jag sätter dej på min vänstra :)

2008-09-01 @ 18:29:17
Postat av: erica

Åh, vill med tatuera mig!!

2008-09-01 @ 19:27:54
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0