Sugermama is alive!

Phew, nu kan jag ha kvar bloggen iaf för jag vet nu att Micka inte har lämnat mig! Hon tipsade om en sida, har varit in på den men det var längesen, http://argalappen.se har ni tråkigt så gå in och kolla där, jag har legat en halvtimme nu och bara skrattat. Känner mig som en tant från 70talet som ska till gymmet, sitter i brottarlinne och en sån stor tröja med bred ringning över, har korta mjukisbrallor och mina nyinköpta sneakers! I håret har jag ett sånt jävla pannband så jag ser säkert ut som en översminkad hippie stora silverringar i öronen. Men min outfit är skön och ganska gullig! Hade jag haft en kamera med batteri eller en bättre kamera på mobilen så hade jag bjudit på en bild men det får va! Nu ska jag styra något att käka, får nog bli en husman för jag orkar inte laga! Micka då jag kommer hem vill jag spendera helgen med dig min kära, skippar gärna Piteå om jag får! Sko vä dansch?







Kommentarer
Postat av: Mikka

vi sko dansch utav bar helvete!!!!

2008-09-29 @ 19:54:48
Postat av: Anonym

Hurru Lisa Marklund, vad om all denna pite fientlighet. Bror

2008-09-30 @ 12:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0