Som jag tidigare berättat

så var jag och Emelie och kollade på en lägenhet i stan. Sjukt fin var den, snyggt golv som fan och ljusa och fina tapeter. Killen som bodde där var dessutom en av de vackraste män vi någonsin skådat, så det var en alldeles underbar upplevelse! Hur kom kan kalla den lägenheten för en trea fattar jag dock inte, så det blir nog inte den lägenheten. Det var ett sovrum, kök, toalett, vardagsrum sen typ ett rum mitt i allt som man kunde använda som matsal.. Det var rummet som låt i mitten av lägenheten och för att ta sig till något rum så var man tvungen att passera det rummet, alltså inte så bra att använda till sovrum. Så vi får fortsätta leta och hoppas att vi snart hittar någon fin trea inne i stan, Emelie är less på Hageby tror jag, det är dock inte jag. Malin <3 ghettot!! Lättjan har faktiskt tagit över idag, blev yoghurt och en smörgås till middag, jag och Emelie hade stora planer på att tillaga en älgstek men så blev det alltså inte, vi får visa våra kockkunskaper någon annan dag :D Kommer precis från henne, hon har min tv-ut sladd hos henne så vi såg film där, blev the notebook och som vanligt grät jag som aldrig förr :/ Dock så skickade Emelie hem mig nu för hon skulle lägga sig och onanera, bra idé tycker jag! Lägger upp lite bilder från idag så får ni se hur söt min kära vän är när hon har ögoninflammation samt då hon ligger i min säng och putar med stjärten och ropar efter att jag ska komma och skeda! Emelie är mysig att skeda, hon har stora bröst och dom gillar jag att tafsa på, kommer bli mkt sånt då vi sambosar oss!

  

Första bilden är då Emelies härliga ögoninflammation, sen andra är då hon ligger i min säng och vill mysa ;D Visst har jag snygga sängkläder? Forza Ikea!! Den tredje bilden är helt enkelt hur jävla tekniska vi är som fixar med tv-ut! Lägg också märke till bilden på tvn, det är Emelie som har lagt den som bakgrund på min dator. Jag tror hon är en liten attention whore, vad tror ni? Ska upp tidigt imorn och in till stan, bäst att sova. God natt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0