Som att bli knullad i munnen

Gårdagen blev väl inte riktigt som planerat, skulle som sagt duscha och sova, duscha gjorde jag men jag sov desto mindre. Det var som att någon läste mina tankar om att jag ville ha ett bootycall för inte långt efter att jag skrivit det så började mobilen vibrera och kort därefter var jag inte ensam längre. Drack lite öl och lite sprit så idag känner jag mig sliten, kan dock bero på att jag inte sovit mer än 4-5 timmar i natt. Emelie har bjudit på middag idag, hon var så seriös att hon bjöd på söndagsstek, älgkött ftw! :D Nu ska jag slita bort sängkläderna från sängen och bege mig ner i tvättstugen, blir nog en tidig kväll, känns som att jag skulle kunna somna nu! Har fan inte tid att sitta här och blogga så ni får vänta till ett senare tillfälle då jag känner mig lite mer taggad för att skriva av mig!



Får det lov att vara lite elk?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0