Snåla int med grädden!!

Nu har Emelie varit här och sett idol, jag skäms allvarligt aldrig så mkt som då jag ser idoluttagningarna från norrland. Haha de visade klippet med Johanna än en gång, jag dör lite inombords varje gång jag ser henne. Emelie sa innan hon kom att jag skulle slå igång kaffe, dock var det inte den drycken som åkte ner i strupen. Vi drack en egen komponerad drink; 4 cl Bacardi Razz, 4 cl vaniljvodka, lite grenadine, apelsinjuice och tranbärsjuice! Skakade allt med is och det smakade helt okej, blev nog lite för mkt juice då man inte kände spritsmaken så mkt :( Avslutade med varsin hotshot, jag är kung på att göra såna! Ska lägga upp en bild, ni får väl gissa vilken som var min och vilken som var Emelies, för då jag stod och skulle spruta på lite flodeskum så vrålar Emelie "SNÅLA INT ME GRÄDDEN!" tittar på henne och där står hon med en gräddmuscha och ser allmänt cpstörd ut! Har huvudvärk nu, undra om jag börjar bli bakis ;D
Ska lägga mig och se något avsnitt av the hills, helt allvarligt så började jag se den serien igår, jag har nu sett säsong 1, 2 och halva 3;an. Jag kan inte sluta se!! Jag älskar drama, och i den serien tar draman aldrig slut :) Längtar till imorgon för då ska jag bli full, men vad fan ska man ha på sig?!



Brukar barka då jag och Emelie festar och har flodeskum i närheten. Blir spännande i helgen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0