Smack my ass and call me Judy!

Har haft fint främmande idag, Emelie och  Jenny har varit på besök och druckit kaffe med mig, hade tom vaniljbullar att bjuda på! (Tack Anette :)) Har ordnat klisterlapparna på ett annat sätt och jag tror att jag faktiskt är relativt nöjd nu, men om jag känner mig själv rätt så lär det inte sitta kvar direkt länge. Imorn är sista dagen Anna är här, hon åker hem tidigt på onsdag så då måste vi hitta på något roligt imorgon, jag vet bara inte vad. Känns som att vi betat av stan tillräckligt många gånger men det finns inte så mycket annat att göra, kanske en bio? Ska kolla på Arn nu, så att jag sett första filmen, gillar jag den så kanske vi ser tvåan imorn :) Dexter på tv, dock sett alla de avsnitten redan, någon som vet när nya avsnitt kommer av den serien? Alla mina serier (jag lovar, det är inte bara en) har uppehåll nu, varit så hela sommaren också, tycker att dom kan börja visas nu igen!! Blir att borsta gaddarna nu, diska undan och sen slå igång filmen, är ganska så trött idag känns som att jag varit i farten hela dagen, har tom tvättat, I know, cred till mig som orkar :D Får väl se om jag och Emelie åker till sthlm den 15:e, Luleå kommer dit då och möter DIF, känns som att vi kan möta upp superLasse och kolla den matchen med han, dock vill jag inte va i hans närhet om Luleå förlorar, men det kan dom väl aldrig göra. Fest i helgen, någon som vill va med?! MICKA KOM HIT, JAG SAKNAR DIG DIN SJUKE FAN!!






Kommentarer
Postat av: Sugar mama

ha ha ha ha ha, det där kommer jag inte ihåg!!!

2008-09-02 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0