Slemelies födelsedagspresent!

Idag var jag och hämtade ut Emelies födelsedagspresent så nu känns det mer på riktigt att vi ska få se Sonata, satans vad jag längtar :D Pirrar i hela kroppen som om jag vore nykär så fort jag tänker på det! Var en sväng på systemet också, blev ett vitt vin, gick efter procenten som låg på 14, säkert skitäckligt men det är inte smaken jag är ute efter utan själva berusningen som vinet ger :) Köpte en Absolut vanilj också eftersom att jag drack upp den förra helgen! Nej vet ni vad, jag har 3500 ord oskrivna så jag tänkte sätta mig och studera lite nu. Alternativmedicin står på schemat så snart kanske jag kan bota alla sorters sjukdomar med vitlök?



Vilken present alltså, jag vill också få något sånt här då jag fyller år! Jag blir 22 den 18e oktober, 22 år är en viktig ålder att fira eftersom att det då bara är 3 år kvar till då man får sterilisera sig! Vill ni skicka presenter till mig så fråga efter adressen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0