Ska vi rövapa Malmö ikväll?

Nu har jag och Slemelie käkat middag, idag bjöd jag på sallad med räkor och cous-cous, även det sjukt gott och man blir skönt mätt på sallad :) Som vanligt så barkade något för oss då vi satt och åt, våra konversation har en tendens att spåra en hel del. En hel del felsägningar brukar det blir och blir det inte det så brukar allt missuppfattas. Idag hörde jag "Ska vi rövapa Malmö ikväll?" Jag brast, Emelie brast för att jag brast och maten var påväg att lämna våra munnar och spottas ut på varandra, som tur är sansade oss något och började prata om min playlist som spelades i bakgrunden, jag har sjukt mycket musik, alldeles för mycket och jag har säkert inte hört en tiondel av det jag har. Nu har jag alla låtar i playlisten iaf och det kom en jävla blandning och vi pratade om att det kunde komma vad som helst, plötsligt kom Björn Rosenström med Sockiplast låten, Emelie började ifrågasätta var han får allt ifrån. Detta ledde till att vi kom in på de med bra fantasi och drog slutsatsen att Björn Rosenström och personen eller personerna som skrev bibeln har ungefär lika bra fantasi. Ren fiction! Sen började jag ifrågasätta varför det heter science fiction? Är det någon som vet det? Fiction förstår jag men var kommer science in? Kan hända att ni idiotförklarar mig nu men då får ni fan göra det. Nu blir det lite kaffe och idol!!

 

Det var godare än det ser ut! Emelie alltså! Mm, luktar räkfrossa från munnen. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0