Så jävla taggad!!

Min slyna till vän Emelie fyller snart år, iofs så är det ett tag kvar men jag kom på i natt vad hon ska få av mig. Så nu kan jag inte hålla mig utan jag måste ge henne det i förväg, ska se om jag kan styra det imorgon för jag vet att hon kommer bli så jävla glad att det inte är sant! Sova kan jag inte heller för jag tänker bara hur jag ska styra och detaljer till det. Kan iaf meddela att jag def inte kommer hem till Piteå innan jul isf, tråkigt i know, men jag kan inte strunta i den här saken! Har iaf riktigt tråkigt och är mest röksugen i hela världen, ska gå och köpa ciggisar direkt jag vaknar eftersom att det inte finns någon affär som har öppet i närheten! Nu ska jag lägga in en sån där sjukt tråkig sak som många gör. Det går iaf ut på att man ska bläddra bland sina meddelanden på mobilen i några sekunder, sen släppa och meddelandet ska då skrivas som svar på frågan som tidigare ställts. Inte alls spännande eller fascinerande på något sätt, men det dödar lite av tiden och jag kanske, kanske är trött efter att jag gjort detta! Eftersom vissa frågor var så sjukt tråkiga så har jag gjort om dom lite :P Då kör vi :)

1. Har Emelie stora bröst?
Inte det, ligger å vilar för fullt :)
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Great great honey bunny, nu börjar jag bli rejält packad :)
3. Vad är det första du säger när din kompis blir tryckt i pruppen?
Ska jag ta min fot och pilla han på snoppen? :$
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Fan, du fick ju ligga i alla fall! ;)
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vi tar systemet imorn raring, blir lite sen!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Kåt eller?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Nej, det gör jag verkligen inte.
8. Vad vill du höra mest av allt?
Men grejen är att på fredag händer det som händer på lördagen, så kom på fredag! Vi behöver er där!
9. Vad skulle du säga om Emelie gjorde en Britney?
Forza Bagge!!!
10. Din romantiska replik? 
Hahahaha, han skrattade mot mig och log! Jag dör! Jag kommer till dig sen när jag kommer hem! Puss
11. Vad skulle du säga om din pappa var din mamma?
Stackare :) Näe får se vart ja hamnar i natt.. Hör gärna av dig om du är sömnlös...

Fyfan, det här var tråkigare än vad jag trodde.. Fick ju inte skratta en enda gång :( Slöseri med dyrbar tid, eller så kanske det är fel på er mina vänner, ni måste skicka roligare sms till mig! Sova nu iaf :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0