Reserapport om gårdagen!

Jag orkar inte skriva något  om vad som hände igår, men vi började grunda hos mig och sen var vi till Seiran och hällde i oss vin. Efter det blev det trappan, Palace och vi avslutade med en efterfest i hageby på våning 5! Nu har jag städat med hjälp av Emelie så lägenheten är som ny igen! Nu blir det en dusch och sen ska jag börja supa igen! Vaknade för övrigt med världens största ångest, lägenheten såg värre ut än vad den gjort på länge. Glas fulla golvet som jag tidigare berättat, dammsugit nu men jag la inte ner så mkt kärlek i det så det kan säkert va en hel del kvar, känns som att jag ska gå med skor idag :P



Idag saknar jag A <3, låten talar för sig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0