Reality cuts deep, would you bleed with me?

Heeeeeej allihopa! (Pratar som blondinbella) är det bara jag eller låter ALLA tjejer i 20-årsåldern i sthlm som skrikande jävla idioter, klarar inte med deras "dialekt" eller vad fan man ska kalla det. Jag vet inte hur många gånger jag var 2 sek från att skrika åt dessa jävla fjortisgäng. Varför ska man umgås 20 pers åt gången och varför i helvete ska ALLA prata högst och mest?! Phew, känns som att jag haft en liten irritation inom mig som velat komma ut!
Nu ska jag gå iväg till älskade HC även om det inte kändes så lockande, ska förbi H&M, världens bästa H&M finns i HC och alltid hittar man någon att slösa pengar på. Sen blir det Ica, måste handla lite inför min stora middagsbjudning ikväll. Bolaget blir det också, vet dock inte vad jag ska köpa, en vaniljsprit iaf och lite vin, får se vad jag med fyndar :) Har fortfarande inte fått mina böcker från bokus, jag har 7000 ord att skriva om till på Fredag, känns som att jag skulle behöva mina böcker för jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Jävla-cp-bokus, varför ska det ta så jävla lång tid? Beställde böckerna för en vecka sen :( Lyssnar på underbara toner av Sonata och har även idag fått uppmaningar om fest på gripen i helgen, Emelie vi är väldigt efterlängtade ska du veta. Idag lockades det med nakenhet och dans, något för dig hempa? ;D Bäst att gå nu, fint väder ute btw! Höstmys! :)





Kommentarer
Postat av: Nitania

Svar: Haha, söt. Alla skulle behöva ett exemplar av henne faktiskt. ;)

2008-09-23 @ 18:14:58
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0