Protect that aaaaass!

Hej mina vänner, såg att jag hade bloggat på fyllan, de inläggen åkte bort direkt utan att jag läste dem. Orkade inte med ångesten över hur ärlig jag var :P Nu har iaf mannen åkt, vi såg typ en av världens roligaste filmer idag, CB4, har ni inte sett den så se den! Chris Rock är så jävla skadad! Jag som var på bolaget igår och handlade inför helgen, nu är det slut och jag måste dit en vända idag också :/ Börjar barka om man dricker 3 liter vin på en tisdag, måste skärpa mig på suparfronten. Ska ta en dusch nu och sen gå iväg till HC, Emelie kommer hem sent idag så jag har inget att göra med tanke på att jag skulle plugga men det är svårt att plugga utan böcker :( Det är helt galet vad min säng är skön och det är fan inte bara jag som säger det, tror alla som sovit i min säng har kommenterat att den är skön, jag ska aldrig sälja :D Happhapp, har inte tid att sitta här, nu måste jag ta tag i livet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0