Pressen på mitt skrivande ökar!!

För tillfället snittar jag runt 10-15 läsare per dag, detta är något jag är rätt nöjd med då jag inte känner att jag behöver bli världens största bloggerska ;D Däremot har en av mina största fans (sugar mama) andra planer för mig! För hon gör reklam för min blogg, jag har inte bara en gång hört frasen "Du måste läsa Malins blogg, youaranasshole.blogg.se" jag vet inte om det hjälper med att hon raggar läsare till mig men söt är hon ;D Nu har hon iaf större planer, tänker inte avslöja vad min kära Pickablea ska göra utan det märks väl om hennes tappra försök till att fixa läsare åt mig hjälper! Är det någon som läser den här bloggen får ni gärna skriva till mig och berätta hur ni hittade den :D 
Har inte tid att sitta här, håller på att göra mat till horan som bor under mig, dvs min kära vän Emelie. Jag var ner till henne och jag tror aldrig jag har sett en människa så sliten som hon! Så givetvis måste jag laga mat åt henne, hon ska iväg och jobba i bar så hon behöver nog all hjälp hon kan få med att piggna till! Har sjukt bra musik på i bakgrunden iaf, just nu är de sonata arctica med destruction preventer. In center of all mankiiiind!! 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0