På resande fot!

Imorgon ska jag iväg på långresa och jag har inte ens börjat packa! Jag och Emelie ska förära Stockholm med ett besök! Vi ska dit och se hockey, Forza Luleå! :) Eftersom Patrik var så snäll och lät oss sova över hos honom så stannar vi där till på fredag. Planerna på Fredag var nog att förstöra lite pengar och möta upp en klasskompis som vi inte träffat sen studenten, ska bli roligt och träffa Savvi! Blir väl kanske middag och någon öl :P Åker iaf hem fredagkväll så vi är i norrköping vid midnatt, vi har dock inte bestämt oss om vi ska supa på tåget och gå ut direkt eller om vi ska ta de chill och gå hem istället. Fredag är ju inte en sån bra dag att gå ut i Norpan! Jag tog ut töjningen idag igen, jag vet inte vad det är med det, jag får sårskorpor hela tiden som lossnar och sen börjar jag blöda en massa. Ska nog vänta till mina andra töjningsgrejer kommer och köra då istället! Jag har en sån dag då jag inte får något gjort, även om jag borde styra upp en massa. Men jag känner att jag inte pallar med det och jag gör det på måndag :P Nu ska jag gå och duscha och då vill jag ha något bra att lyssna på så jag lägger upp en låt. Vet att det blir många låtar på senaste men vem fan bryr sig, det är min blogg och jag bestämmer vad som ska finnas i den, jag älskar musik, that's it så tyst med er! Jag känner för lite Journey nu ;D







Kommentarer
Postat av: mick

visst är d sjutk sött :D och riktigt billigt , 117 kr tror jag det blev , inklusive frakt

2008-09-17 @ 17:11:38
URL: http://mmikaeela.blogg.se/
Postat av: miik

oj , haha . det hade blivit helt fel när jag räknade ut priset på den andra datorn . fattar inte riktigt hur dte kunde bli så fel , men nu ser det om som allting skulle kosta 775 kr . liite dyrare . ska kolla upp det där igen . men www.stilettan.com tror jag adressen var

2008-09-17 @ 18:11:01
URL: http://mmikaeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0