På en parkbänk i stan, full som själve fan!

Där sitter jag och dricker öl, nej det gör jag inte alls. Jag sitter på min säng och just precis kom min älskling Emelie upp och tog sig en kopp koffein :D Hon ska få fläta mitt hår sen, eller en inbakad där i luggen, ni förstår var jag menar? Emelie är den enda människa jag vet som kör på kaviar och tomat på en smörgår, fyfan va äckligt, det tom ser äckligt ut!! Nu orkar jag inte skriva något mer, känns som brudarna väntar på mig så det kan va tid att göra sig i ordning har fortfarande inte ens klätt på mig. Jag tror jag lägger upp lite bilder senare så ni får se hur mitt spännande liv fortlöper, tjo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0