Once you go Vern!

Igår blev jag grymt full, Emelie hade förfest och hennes nollor kom, kände mig lite utanför men så länge det finns sprit så trivs jag :) Träffade som vanligt grymt roliga människor på krogen, V & F fick både mig och Emelie att skratta som galningar, Emelie brast hela tiden, trodde hon skulle dö på gyllende måsen! Vi skulle ha efterfest, trodde jag iaf. Men det slutade med att jag och mannen drack champange och rödvin. Idag har jag svårigheter att gå och mår dåligt som fan. Inga ciggbanas har jag heller :( Imorgon åker Jenny och Jonathan till thailand, jävla svin :/ så jag och Emelie ska dit senare och hänga lite! Nu ska jag krypa ner med Emelie i sängen och mysa. Skriver något roligt senare. Puss




Det här roar mig idag :D





Kommentarer
Postat av: tant mama

Om man e sönderknullad så kan man läka med en speciell salva som går att köpa på apoteket, den heter "Malin sluta knulla så mycket och ta den inte för ofta i röven", 99.50 kostar den :)

2008-09-14 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0