Nu ska det förtäras!!

Kollar på VMA som visas på mtv igen, nu är det Kid Rock som rockar med sin poplåt. Jag gillar den låten men dessvärre hör jag inget nu för jag äter havrefras och det frasar nå så jävulskt i huvudet! Snart ska jag och emelie börja dricka, eller om kanske 2 timmar så det kanske är på tiden att gå och duscha? :P Fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig eller hur jag ska fixa håret. Btw, vilka är dessa jävla Jonas Brothers?!!! Jag har aldrig hört något med dom, någonsin. En sak är då säker och det är att dom ser ut som jävla buttboys som borde ligga lite.
Nej det här funkar inte, nu måste jag in i duschen! Kanske ta fram vaxremsorna och plåga mig själv lite! Får hoppas att Emelie rakat sig iaf, så att hon får ligga i helgen ;) Över och ut!



Like three virgins..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0