Nu ringer telefonen, det är dags för mig att gå.

Heeeej! Har egentligen inte tid att blogga då jag har en del att göra idag. Ska till HC och hämta ut biljetterna till Sonata, passar på att gå förbi systemet och Ica då. Kanske nån klädaffär också, vill ha en ny klänning men eftersom jag hatar att shoppa så blir det ännu värre då jag gör det ensam. Sen måste jag plugga, Emelie den lilla räkan har lånat hem en av böckerna som Cp-Jävla-Bokus-Jävlarna vägrar skicka till mig. Nu kan jag iaf skriva ena arbetet, 3500 ord ska det va på. Någon som kan tipsa mig på vad jag ska skriva? Emelie är kung på att ordbajsa, det är inte jag. Nu måste jag iaf fixa till mig, ta en dusch osv sen drar jag mig härifrån. Skriver ikväll om jag får tid över.
Ringde ett nr idag 0406350379, någon som vet vad det är för nr? Ring och hör vetja och berätta sen! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0