När blev vi vuxna?

Tror alla människor har ställt sig den frågan, jag anser mig dock inte som vuxen än men visst har man en hel del saker som anses vuxet! Imorgon kommer Emelie upp till mig 7:45 för att ringa till vårdcentralen! Givetvis måste hon få komma upp till den lite mer vuxna av oss och låna hemtelefonen (yes, jag har en sån ;D) för hon har slut pengar på sin lur (skaffa abonnemang raring så slipper du de problemet ;)) Idag har som sagt Emelie varit här, eller hon gick precis hem så hon stannade rätt länge :) Inte för att det gör något då jag är väldigt pigg faktiskt. Vi kollade först svenska idol, jag dör va roligt det är! Sen var det finalen i American Idol, världens vackraste man vann David Cook! Iofs var detta något jag redan visste men han är ändå vacker att titta på! Efter Idol-hysterin så hade jag och Emelie hysteriskt roligt på min dator då vi kollade på youtube efter gamla band som man gillade då man var yngre. Kommer ni ihåg band som Soap, Popsie, Vengaboys och supernatural ?! Haha 98 var ett bra musikår eller vad säger du Slem? Efter att vi kollat klart på all denna underbar musik så gick vi över till pojkbanden, det fick bli Five den här gången då det var gruppen som Slem lyssnade på medan alla andra avgudade Spice Girls! (Jag var själv en Backstreet Boys-fjant, jag vet, jag skäms!) Iaf så berättade Emelie helt lyriskt vilken man hon var kär i (alla småflickor har varit kär i någon person som är med i ett pojkband) självklart var det en av de sk prettyboysen och det chockade inte alls speciellt mycket, efter detta så fick hon gissa på vem som var min loverboy, fick till svar "Men Jason såklart, han är ju så jävla typiskt du!" När jag började tänka efter så stämmer nog det, alla mina tjejkompisar var alltid kär i den söta eller bögen, jag blev handlöst förälskad i mannen och så är det nog fortfarande. Jag vill ha prackarpojkar som är smutsiga och skäggiga! :D

  

Blir lite förbannad känner jag, hunkjävlahunkjävlar! Sova nu för snart kommer Emelie! Skönt dock att hon tar med sig nyckeln som hon har till mig, har laddat bryggaren så hon får slå på kaffe då hon kommer så jag får nybryggt kaffe utan att ens behöva stiga upp ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0