Morgan Pålsson!

Igår var jag som sagt hos Jenny och hälsade på :) Vi drack kaffe, rökte och åt chokladpudding! Längesen man åt det, men fan va gott det är ;D Jag som inte ens gillar choklad! Vi kollade på Morgan Pålsson också, vilket cpbarn han är men fyfan va roligt! Längesen jag skrattade så mycket åt en svensk film, sist var väl första gången jag såg Torsk på Tallinn :) När jag kom hem vid halv 11 så pratade jag med Emelie som sa så sött "Malin kan du inte ta en taxi och komma in till stan" "Nej men jag är ju inte ens sminkad, måste ju hinna bli full också" "De hinner du på en kvart, jag känner dig! Gå nu och gör det, jag ringer dig senare" Gick faktiskt till garderoben och hann pröva 20 olika saker, dock så blev jag så förbannad då jag prövade kläderna så jag bestämde mig för att lägga mig istället och se de två nya avsnitten av Prison break, någon mer än mig som börjar lessna på att de kommer nya saker hela tiden? Hatar evighets-serier! Slog av mobilen i natt också för det var en idiot som vägrade sluta ringa, det skulle jag nog inte ha gjort då jag fått sms av Emelie i natt och det verkade som hon behövde lite hjälp. Nu svarar hon inte heller, får väl hoppas att hon kommer hit eller ringer senare. Nu ska jag diska och ta en dusch!



Morgan Pålsson for president!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0