Min blogg är överbelastad!!

Nej det är den nog inte, men vi kan säga det! Jag kan inte komma in och läsa min blogg, ledsen blir jag :( Men jag kan ju iaf skriva! Nu har min bartender kommit upp och ligger och poserar sexigt på min soffa ;) Hade tänkt äta lite frukost nu men vet fan inte om jag orkar fixa till något! Lättjan är skrämmande men söndagar är vilodag och då får man va slapp! Idag ska vi som sagt åka och titta på en lägenhet i stan, jag hoppas som fan att den är fin!! :D Orkar inte skriva mer nu, får se om min blogg kommer igång senare om ni kan läsa den får ni gärna skriva en kommentar så jag vet det ;) Drömt om en man i natt som jag helst inte vill tänka på, men det är väl sånt som händer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0