Min alkoholiserade vän Emelie!

Dålig på att skriva idag, det var nog för att jag varit vaken hela natten och sovit hela dagen :( Hade en sån natt då man verkligen inte kan somna, tror jag dog där vid 9 snåret någon gång. Sitter och pratar med min puppa som sitter i turkiet, som vanligt börjar jag sakna henne mer och mer då, jag måste dit! Pratade en snabbis med Emelie på msn, jag hann kanske skriva 2 saker innan hon kom in på sprit!

Emelie - Tenta på fredag säger:

jag vill blanda drinkar och dricka upp dem sen!

Malin - Tatuering nr 3 den 2 Okt! säger:

YEAH!

Malin - Tatuering nr 3 den 2 Okt! säger:

jag också

Malin - Tatuering nr 3 den 2 Okt! säger:

men på lördag raring

Malin - Tatuering nr 3 den 2 Okt! säger:

och imorgon får vi ju dricka nån

Malin - Tatuering nr 3 den 2 Okt! säger:

vi måste ju fira då du skrivit tentan

Emelie - Tenta på fredag säger:

men vi kanske kan göra en ikväll? Till Idol? *visar hundögonen*

Malin - Tatuering nr 3 den 2 Okt! säger:

thats up to you babe

Emelie - Tenta på fredag säger:
vi kan ju göra en liten en bara

Emelie, jag börjar bli lite rädd om din hälsa nu, detta man inte sluta bra när man dricker de mängder som du gör :) Nåja, blir någon drink ikväll, kan ju va bra att blanda något och testa så man ser att spriten funkar och smakar som den ska ;D Nu blir det en dusch och sen ska jag styra lite middag!




Vi har haft många alldeles för dimmiga kvällar tillsammans älskling, men mer ska det bli! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0