Måste lära mig att hålla hemligheter.

Jag var ju så övertaggad över Emelies present, hade en plan på hur jag skulle ge henne den och allt. Så ringde hon för en stund sen och sa "Malin, jag är jättenyfiken, vad har du hittat på för jävulskap" Haha tror ni jag höll mig från att berätta? Nej du det bubblade upp ur mig "JAG HAR KÖPT BILJETTER TILL SONATA ARCTICA!" "spelar dom i Sverige" "Ja" sen blev hon tyst en stund, men det var en bra tystnad för jag tror att hon blev nöjd över det. Eller rättare sagt, jag vet att hon blev sjukt nöjd med det. Så jag är ledsen mina piteåbor, jag kommer inte hem i slutet av oktober som jag hade funderat på eftersom jag ska göra klart min tjej på vaden den 28e och den 31a åker jag till huskvarna och ska se Sonata. Någon som vet var det finns ett atg-ombud här i norpan? För jag har ingen aning men jag måste hämta ut mina biljetter innan den 25:e. Nu ska jag nog gå på affären, men det är så tråkigt att göra det själv :( Lägger upp en låt med Sonata så ni som inte förstår deras storhet kommer nu inse vilja gudar de är! Ses i Huskvarna?!



Han är ganska gullig, han den där Tony Kakko!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0