Man glömmer snabbt!

Fyfan, beställde precis en Bad Ass tunnel till min töjning i mitt högra, samtidigt tog jag beslutet om att töja det andra också så jag våldade in en töjning i det också. Hade glömt hur jävla ont det gör! Piercingar och tatueringar kan ju gå och dö, töjning i örat är den värsta smärtan jag varit med om ;D Om man sen kunde låta töjningen vara en dag och töjas som den ska så kanske det inte gör lika ont men jag har ju lika mycket tålamod som en röksugen bitterfitta så jag pressar hela tiden. Detta resulterar i att min örsnibb blir 5 ggr så stor och dunkar som en idiot, inte heller kan man sova på den sidan :/ Och varje morgon när man vaknar så har töjningen åkt ut och man måste vålda en gång till, men vad gör man inte för att få snygga töjningar :) Hålet som jag ska töja nu är ganska sjukt också, det är knappt så att jag får in vanliga örhängen, så vi får se hur detta går ;P Emelie kanske får hjälpa att vålda in den ;D
Tatueringen är iaf läkt, men den kliar fortfarande som fan och jag är dålig på att smörja den, glömmer bort det hela tiden då jag inte ser den :P Inte smörjt den en enda gång än så länge idag så jag ska nog avsluta det här inlägget, smörja tatueringen och vålda med töjningen lite till. Blir en cigg och sen tvättstugan! ;D So long suckers!


Visst är den söt? ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0